مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس:اصحاب رسانه و شوراهای اطلاع رسانی و فضای مجازی در بحران کرونا خوش درخشیدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از فعالیت شبانه روزی تمام دست اندرکاران رسانه های مکتوب و برخط در پوشش اخبار مربوط به بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد و با تاکید براینکه تکریم و تقدیر از جامعه دلسوز پزشکی و پرستاری در خط مقدم مبارزه است، گفت: این اصحاب اندیشه و قلم با همراهی شوراهای اطلاع رسانی و همچنین فضای مجازی درتمامی موقعیتهای لازم به هوش بوده و خوش درخشیده اند.

صابر سهرابی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار تمام دست اندرکاران رسانه،خبرنگاران،فعالان شبکه های اجتماعی و پایگاه های خبری در پوشش اخبار مربوط به بیماری کرونا گفت: رسانه های استان ادب پرور و فرهنگمدار فارس در مدیریت و اطلاع رسانی بحران های طبیعی و انسانی همواره نقش مهم و تاثیرگذار داشته اند که نمونه های بارز آن پوشش اخبار حوادث و وقایع مختلف و مهم نظیر سیل،زلزله،انتخابات و اخیرا شیوع بیماری کرونا است که با آگاهی سازی درست و به موقع و فعالیت شبانه روزی اعتماد عمیق بین مردم و اصحاب رسانه ایجاد کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: اصحاب رسانه استان در مواقع بحرانی همواره منشاء اطمینان بخشی برای سلامت جامعه بوده و بازویی توانمند برای اطلاع رسانی و همکاری با مسئولان استان فارس محسوب می شوند و امید است در کنار هم با حفظ آرامش و اطلاع رسانی حرفه ای و مسئولانه در این آزمون بزرگ نیز همچون همیشه سربلند بیرون بیاییم.

دبیر شوای اطلاع رسانی استان ادامه داد: برخود لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود و مسئولان شوراهای فضای مجازی و همچنین اطلاع رسانی و اعضاء این شوراها را به اطلاع خبرنگاران و اصحاب رسانه برسانم. بدیهی است این دوستان در بحران های مختلف همیشه منشاء آرامش،خیر و برکت بوده اند.

سهرابی ضمن تکریم و تقدیر از جامعه دلسوز پزشکی و پرستاری که در خط مقدم مبارزه با این مسئله حضور دارند، اظهار امیدواری کرد با تلاش های صورت گرفته،بزودی شاهد بازگشت سلامت و آرامش به تمام کشور باشیم.

  نظرات